A cookie-k segítenek oldalunk egyes funkcióinak működésében. Oldalunk megtekintésével beleegyezel a cookie-k használatába.

Általános szerződési feltételek

 ÁSZF-ünk letölthető PDF formátumban

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta letölthető PDF formátumban

 

Szavatosság-kezelési jegyzőkönyv minta letölthető PDF formátumban

 

Jótállási jegy minta letölthető PDF formátumban

 

Panaszfelvételi jegyzőkönyv minta letölthető PDF formátumban

 

kerekparguru.hu

 

Egyedi Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

 

A jelen ÁSZF fontos kerékpár vásárlással kapcsolatos egyedi információkat tartalmaz! Az ÁSZF egyik fő fontossága, hogy Ön megismerje ezeket az általunk megadott információkat, és betartásával meg kímélje magát az esetleges kellemetlenségtől, és a felesleges pénzkiadástól. 

Tudjuk, hogy csábító kihagyni a jelen Általános Szerződési Feltételeket, de fontos tisztázni, hogy Ön mit várhat el tőlünk, illetve hogy Önnek mit kell tennie kerékpár vásárlás után. 

 

Ha úgy gondolná, hogy nincs mit tanulni a kerékpárokról, akkor megállíthatja magát abban, hogy új és hasznos információkat fogadjon be. Mi segíteni szeretnénk Önnek, hogy nagyobb megértésre és tudásra tegyen szert.

A mi egyedüli CÉLUNK, hogy Ön elégedett vásárló legyen. Kérem, az ÁSZF-et akkor fogadja el, ha Ön megértette azt, hogy ez a CÉL közös együttműködést igényel (Ön és a Kerékpárguru között), a kerékpár összetettségéből kifolyólag, és épp ezért a kerékpár működése/működtetése megértést igényel az Ön részéről.  

Az egyedi ÁSZF információk, Varga József Öcsi fényképével érnek véget, de az "Elállás" pontban van még információ annak, aki kerékpárt vásárol.

 

MILYEN LÉPÉSEKET TARTSON BE A KERÉKPÁR ÁTVÉTELE UTÁN?

  1. Még összeszerelés előtt nézze meg a kerékpárt, hogy megfelel-e a szín és típus. 

  2. Ha minden rendben, akkor szerelje össze a megadott videók és használati útmutatók szerint, és még mielőtt kivinné a szabadba, üljön rá, fogja meg a kormányt, és győződjön meg róla, hogy megfelel-e a kerékpár. Győződjön meg arról is, hogy a kerékpárt sérülésmentesen kapta meg (mi hangsúlyt fektetünk a kerékpár gondos becsomagolására, de használatba vétel után, sajnos már nem tudjuk kezelni az utólagos észrevételt). Ha bármi észrevétel van, akkor rögtön írjon nekünk, hogy azonnal segíthessünk, vagy cserélhessünk. 

  3. Láncváltós kerékpár esetében kérjen meg valakit, hogy kissé emelje meg a kerékpárt, az ülésnél fogva, közben Ön a bal kezével forgassa a hajtókart körbe-körbe, és ez alatt a jobb kezével a hátsó váltót váltsa fel a legnagyobb lánckerékre. Ha a váltó felvált a legnagyobb lánckerékre, akkor azt jelenti, hogy nem állítódott el szállítás alatt, tehát jól működik (nem jellemző, hogy elállítódik). Nagyon-nagyon ritka esetekben előfordulhat, hogy korrigálni kell, de ez könnyen megoldható, csak írjon nekünk azonnal.  

  4. Ha minden rendben, akkor vegye használatba a kerékpárt, mert így már biztosan megfelelő lesz. Jó tudni: mivel mi állványba téve állítjuk be a kerékpárt, így ritkán előfordulhat, hogy terhelés alatt picit másként működik. Ez finom hangolással korrigálható. Mi nem próbáljuk ki a kerékpárt a szabadban, mert abban a pillanatban, már látszana rajta a használat, Ön pedig nem szeretne olyan kerékpárt venni, ami egy használt kerékpár benyomását kelti.

  5. Ha úgy gondolja, hogy valami nem optimális, akkor ne nyúljon hozzá és ne vigye el helyi szervizbe, hanem tegye a következőket: nézze meg a “probléma-e vagy sem” oktató anyagunkat, és győződjön meg róla, hogy miként kell a kerékpárnak helyesen működnie. Ha úgy ítéli meg ez után is, hogy valami nem optimális, akkor azonnal írjon nekünk e-mailt, hogy gyors megoldást adhassunk. 

Jó tudni: ha ön nem jelezné a problémát nekünk, és elkezdené állítgatni pl. a féket, váltót, vagy elvinné azonnal helyi szervizbe, akkor már utólag nagyon nehéz kibogozni, hogy valójában mi volt a tényleges probléma, ha volt egyáltalán probléma.

Mi e-mailben érdeklődni fogunk Önnél a kiszállítást követően, hogy minden rendben van-e. Ha Ön a kerékpár kiszállítása után pár napon belül nem ír nekünk, vagy nem válaszol az érdeklődésünkre, akkor mi azt feltételezzük, hogy minden rendben van a fenti 5 pont kapcsán, hisz egyetérthetünk ha bármi lenne, akkor biztosan azonnal jelezné felénk. 

 

40 NAPOS CSEREGARANCIA

Kezeskedünk a kockázat mentesen vásárlásról. Ha nem tetszik a kerékpár 40 napja van eldönteni, hogy megtartja vagy cseréli.

Használt kerékpárt nem tudunk visszacserélni, hisz már pár méter után is látszik a használat pl. fékbetéten, fékezési felületen, pedálon, külső gumin, lánckeréken. Továbbá a cseregarancia feltétele, hogy sértetlenül, festékleverődés mentesen, kell visszaküldeni, ahogyan tőlünk is megkapta.

A törvényileg előírt 14 napos vásárlástól való elállás mindenkinek jár, így a 40 napos cserénél is az ide vonatkozó törvény szerint járunk el, amiről az „Elállás joga” pontban olvashat.

 

INGYENES HÁZTÓL-HÁZIG SZERVIZ ÉS GARANCIÁLIS JAVÍTÁS

Különleges felajánlásunk van az Ön számára. Ha előfordul, hogy a garanciális időn belül bármilyen meghibásodás adódik, akkor mi megjavítjuk teljesen INGYENESEN a kerékpárt, továbbá intézzük a vissza és oda szállítást is INGYENESEN. Jól érti.... :)  Nincs jelentősége, hogy mi a garanciális és mi nem, mert mi megoldjuk, legyen szó bármiről. 

Természetesen az alábbiakat nem tudjuk vállalni ingyenesen: borulás/ütközés következtében történt sérülés. Gumibelső defekt. Lánc tisztítása.  

Fontos, hogy megőrizze azt a csomagolást amiben küldjük a kerékpárt, hisz ha visszaszállításra kerülne a sor, akkor ugyanebbe vissza kell csomagolnia. 

Csepel kerékpár esetében a garanciális javításáról itt olvashatt, amire tekinthet úgy is, mint ÁSZF, hisz kötelez az ígéretünk: https://www.kerekparguru.hu/csepel-kerekpar-szerviz

 

KERÉKPÁR ÁTVÉTELE A FUTÁRTÓL

A Futárnál bankkártya leolvasó nincs, így ha rendelésnél a csomag átvételekor való fizetést (utánvét) választja ki, akkor csak készpénzzel tud fizetni.

Ha a dobozon nem azt a márkát vagy típus feliratot látja, amit rendelt, NE ijedjen meg, mert nagy valószínűséggel szándékosan került abba a dobozba a megrendelése.

Előfordulhat, hogy a csomagolás, azaz a papír doboz a szállítás közben megszakad (Magyarország összes futárszolgálatánál megeshet). Ha lát rajta foltozást, plusz ragasztást, az nem gond, mert MI erősítettük meg.

Átvételnél nézze át a csomagot azonnal, a futár jelenlétében és ha lát a dobozon sérülést vagy szakadást, akkor kérje, hogy vegyenek fel jegyzőkönyvet, hisz sajnos a csomag tartalmát átvétel előtt nem engedik megnézni. Ez egy pár perces formaság! Ez egy rutin művelet, amit ott a helyszínen azonnal megold a futár! A lényege, hogy a futár elismeri aláírásával, hogy a csomagolást ők sértették meg és mivel tőlem csak sértetlen csomagot vesznek át, ezért Ön mint vásárló már védve is van, hogy nem Ön okozta a sérülést (Magyarország összes futárszolgálatánál így működik).

Kérem segítsen nekem, hogy átveszi a csomagot abban az esetben is, ha van a csomagon sérülés, hisz attól még nem jelenti azt, hogy a termék is sérült. Garantálom, hogy Önnek semmi hátránya nem származik ebből, és ráadásul védi Önt az a törvény, miszerint indoklás nélkül elállhat a vásárlástól 14 napon belül. Ez felém egy gesztus, hogy nem kell visszahozatnom és megint elküldenem Önhöz ugyanazt a terméket, ha nincs is semmi gond vele. Hálásan köszönöm szépen, ha segít nekünk.

 

MIKÉNT KÜLDJÜK A KERÉKPÁRT?

Kivétel nélkül MINDEN üzlet beállítás nélkül kapja a kerékpárt a gyártótól, így egyes beállítások ránk üzletekre maradnak. Mi a ránk háruló feladat elvégzése után küldjük a kerékpárt. 

A gyártók eltérő összeszereltségbe és eltérő csomagolásban szállítják a kerékpárjaikat, így mi is ennek függvényében küldjük tovább, tehát a csomagolás eltérő lehet. Egyes esetekben ahhoz, hogy a kerékpár elférjen a dobozban, az ülést, kormányt és első kereket nem tesszük bele, hanem mellé csomagoljuk, hisz minden futárcég bedobozolva vállalja a szállítást, a sérülés csökkentése végett. Viszont jó tudni, hogy egyetlen futárcég sem vállalja a szállítást úgy, hogy a kormány és pedál a helyén van, tehát minimum az, hogy a kormány el van fordítva. 

Ha a csengő, lámpa, prizma nincs felszerelve gyárilag, akkor mi sem tesszük fel, és egyes külön vásárolt kiegészítőket sem, hogy védjük az esetleges sérüléstől.

Általam készített videót és rengeteg magyarázatot adok az összeszereléshez, hogy NE legyen akadály annak, akitől nem áll távol egy csavar meghúzása. Már több esetben hölgyek is visszajeleztek, hogy sikeresen végezték el az utolsó simításokat a kerékpáron. 

FONTOS TUDNI: Ne dőljön be annak, ha egy szerviz azt mondja, hogy nyomatékkulcs kell egy csavar meghúzásához egy félmillió Ft alatti kerékpárnál. Ne fogadja el azt sem, ha azt mondják Önnek, hogy “mennyi baj van ezzel az új kerékpárral és mennyi minden nincs beállítva rajta”.

Sajnos volt már rá példa nem egyszer, hogy egy a helyi szerviz sajnálatos módon nem megfelelő hozzáállást tanúsított. Azonnal lecserélte az új gyári belsőket mondván, hogy “rosszak”, és állította, hogy a külső gumi is a forgás iránynak ellentétesen volt felszerelve. De azt nem tudta ez a szerviz, hogy mi levideóztuk a kerékpárokat küldés előtt. Így bizonyítékúl becsatoltuk a vásárlónak a felvételeket, miszertint a belsők felvoltak pumpálva, és kivehető volt a nyíl is, ami a helyes forgásirányt mutatta a külsőn. A vásárló furcsállotta is, hogy nem kapta meg az állítólagos rossz belsőket, és elmondása szerint, mikor oda vitte a kerékpárt, a belsők nem is voltak leeresztve (a szervizbe érkezésig kb. 5 napig felpumpált állapotban volt a belső).

Másik sajnálatos eset miszerint 6000 Ft-ot akart elkérni egy szerviz mondván nyomaték kulccsal kell meghúzni a csavart (nem kell ilyen kulcs és a kerékpárhoz kapott oktató videónkban megérti, hogy miért nem). Tételezzük fel, hogy igazat állított a helyi szerviz a nyomatékkulcs kapcsán. De két csavar meghúzása a kormányon maximum 5 perc, az miért 6000 Ft, hisz más csavarok meghúzásáról nem is beszélhetünk. 

Mi ellenőrző listák (csekklista) alapján üzemelünk be minden egyes kerékpárt, hogy a hibázásokat kizárjuk. Nincs olyan, hogy kimarad valami. De tételezzzük fel, hogy a szerelő annyira szerelmes, hogy véletlen mégis előfordul, hogy egy pont kimarad (csak tételezzük fel). De az nem lehet igaz állítás a helyi szerviztől, miszerint semmi “sem jó ezen a kerékpáron, és nagyon sok mindent be kell állítani rajta, és fizessen érte 6000 Ft-ot”. Ezek szerint valaki valótlant állít nem? Ilyenkor szoktuk becsatolni a csekklistát és az esetleges videó felvételeket bizonyítás végett, miszerint látható, hogy a műveletek el lettek végezve sikeresen. 

Ezért írtuk fent, hogy jelezze azonnal nekünk írásban, ha bármit nem talál megfelelőnek, hogy megoldjunk mindent, segítve ezzel Önt. El szeretné vinni helyi szervizbe valami oknál fogva? Rendben van. Adja meg a helyi szervizet és engedje, hogy mi felvegyük vele a kapcsolatot és rendezzünk mindent, megelőzve ezzel egy esetleges kellemetlenségeket. Ha esetleg előfordul, (NEM jellemző) hogy a szállítás miatt állítódott el valami, akkor mi álljuk a szerviz költségeket. De ezt csak akkor tudjuk biztosítani, ha Ön eleget tett a fenti 3 pontnak, és ezen felül mi kezdeményezzük a szervizzel a kommunikációt, hisz utólag már nagyon nehéz bármit is kibogozni. 

Mi nagyon segítőkészek vagyunk az Ön irányába, és mi minden felelősséget vállalunk, de optimális megoldást csak abban az esetben tudunk adni,  ha Ön is segít nekünk azzal, hogy betartja a fent leírt egyszerű lépésekett. 

Még megemlíteném itt, hogy egy gyártó sem ad szerszámot, így némely esetben szüksége lehet: csavarhúzóra, 12-15 villáskulcsra, 4-6 imbuszkulcsra. Ha szeretné, hogy küldjünk szerszámokat, akkor jelezze írásban még a kerékpár feladása előtt, és készségesen eleget teszünk kérésének. 

 

VÁZGARANCIA REGISZTRÁCIÓ

Egyes gyártók kibővített vázgaranciát (akár örök élet) adnak a kerékpárhoz. Ilyenkor önnek a vásárlást követően blokkal, vagy számlával, a gyártó oldalán be kell regisztrálni, mert előfeltétele a kibővített garanciának.

FONTOS: mivel csak az első tulajdonos regisztrálhatja a garanciát, ezért csak az után regisztrálja be, ha végleg eldöntötte, hogy a kerékpárt megtartja és nem áll el a vásárlástól.

Beregisztrált kerékpárt nem tudunk visszavenni.

A regisztráció határideje van ahol 40 nap múlva lejár a számla kitöltéséhez képest, ezért időben informálja magát. Az alábbi kerékpár márkák esetében kell regisztrálnia (ha valamelyik link nem működik, keresse fel a gyártó honlapját és ott megtalálja a regisztrációt):                                               

Merida: http://bikefun.hu/merida-premium-garancia-regisztracio-1                                                            

Gepida: https://gepida.hu/hu/kerekpar-regisztracio                                                                                

Kellys: https://www.kellysbike.com/hu/warranty-hu#

 

VÁSÁRLÓI FELELŐSSÉG KERÉKPÁR VÁSÁRLÁS ESETBEN

Mivel egy webáruházban vásárolt kerékpárt a szállítás miatt nem lehet 100 % üzemkészre szerelni, ezért Önön múlik, hogy a kerékpár, használatba vételnél biztonságosan működjön.

Rengeteg videót készítettem egy webáruházból rendelt kerékpár legfőbb tudnivalóiról. Tartalmazzák mind azt, aminek a betartásával, nem érheti gond kerékpározás közben. A legfontosabb videók az "Indulás előtti" nevet kapták, melyek nélkülözhetetlenek a biztonságos kerékpározáshoz, ezek nélkül ne induljunk el a kerékpárral.

Nagyon sok technikai dolgot tudhat meg a segítségemmel. Személyre szabott beállítást, tisztítási és hétköznapi rutin feladatokat is mutatok.

A videók tőlem megszokott módon érthető gyakorlatias tudást adnak, de ha még nem találkozott volna velem, akkor látogasson el a https://www.youtube.com/kerekparguru csatornámra.

Viszont a szóban forgó videókat nem találja meg sehol, mert csak VIP vásárlóimnak készítettem, így Önnek is küldök majd elérhetőséget, amit korlátlanul bármikor megnézhet.

Mindenképpen, nézze meg ezeket a videókat és alkalmazza a tanultakat. A kerékpárhoz küldött kezelési útmutatót (garancia füzetet) is, amit fontos elolvasnia még használatba vétel előtt. Ha nem találná meg a csomagban a garancia füzetet (erre még nem volt példa), akkor jelezze írásban és küldök egy újat.

És mi történik egy kerékpárral némi használat után? Természetes jelenségként, lazulhat egy csavar, nyúlhat egy váltó vagy fék bowden, ezért javallott átvizsgálni egy kis idő múlva és újra húzni mindent a biztonságos közlekedés végett. Ha nem webáruházban venné a kerékpárt, akkor is így kellene tennie (Pl. fék bowden nyúlásnál romlik a fékhatás).

Ha a videók elérhetőségével nem találkozik, vagy nem tudja megnyitni, akkor jelezze e-mailben és megoldjuk.

Ha gyereknek vette a kerékpárt, akkor fokozottan ügyeljen a kerékpár műszaki állapotára. A gyerek megy “árkon-bokron” keresztül és nem fogja figyelni a kerékpár állapotát. A kerékpár egy közlekedési eszköz, ami odafigyelés hiányában nem fog biztonságosan működni.

Sajátítsa el az alapvető kerékpáros legfőbb tudnivalóit a segítségemmel, hogy Öröm lehessen a kerékpározás!

 

ÍRÁSOS KOMMUNIKÁCIÓ BIZTONSÁGA

Mivel webáruházban rendel tőlünk és személyesen nem tudunk találkozni, ezért garanciális kérdés és vásárlástól való elállás, esetén javaslom az írásos (e-mailes) kommunikációt, már az elejétől a megoldás befejezéséig.

Megértem, hogy sokszor könnyebb lehet kifejezni magunkat szóban, de szokták mondani „szó elszáll, írás megmarad”... Az írás védi Önt és minket is. Az írást nem lehet félre értelmezni, de ha mégis megtörténik, akkor később is vissza lehet olvasni újra értelmezés végett. Objektíven lehet látni, hogy mit válaszoltunk a feltett kérdésére/kérésére. Ellenőrizhető a cégünk valós hozzáállása így számon kérhetőek leszünk, hisz a tények le lesznek írva.

Segíteni szeretnénk a legoptimálisabb kertetek között ezért kérem, hogy a kommunikáció  írásban történjen a félreértések elkerülése végett, garanciális kérdés, vásárlástól való elállás esetén.

Javaslom, hogy az ügyintézés alatt gyakrabban nézze a postafiókját és a Spam leveleket, nehogy elakadjon a kommunikáció, mert szeretnénk gyorsan segíteni Önnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

Köszönöm a megrendelését! Biztosra veszem, hogy jó döntést hozott!

 

 

 

Jelen dokumentum (továbbiakban: ÁSZF) a SZELLŐ Bt. (továbbiakban: Szolgáltató, vállalkozó) és a Szolgáltató által a www.kerekparguru.hu weboldalon (továbbiakban: weboldal, webáruház, webshop) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél, fogyasztó, felhasználó, megrendelő), együttesen: Felek jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (www.kerekparguru.hu ) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.kerekparguru.hu/aszf_77 és letölthető az alábbi linkről: www.kerekparguru.hu/ASZF-kerekparguru.pdf

 

1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: SZELLŐ Bt.

A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 4400 Nyíregyháza Szalag út 33.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@kerekparguru.hu

Cégjegyzékszáma: 15-06-080913

Adószáma: 25640737-2-15

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszám: 68800109-10006540-00000000

Telefonszáma: +36-70-363 3742; 0642-411-608

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-61162/2012.

A szerződés nyelve: magyar

 

A tárhely-szolgáltató neve: Shoprenter.hu Korlátolt Felelősségű Társaság

Postai cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Telefon: (1) 234-5012

A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu

A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

 

Kerékpárbolt és szervíz nyitva tartása: Hétfőtől - péntekig 09:00 - 18:00; Szombaton 09:00 – 13:00


2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

2.2. A jelen Szabályzat 2017. november 6. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

 

2.4. A www.kerekparguru.hu domain név alatt található webshop Magyarországon működik; karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért az Ügyfelek kifejezetten tudomásul veszik, hogy az Ügyfél és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Vitás kérdésekben az Ügyfél és a Szolgáltató aláveti magát a Nyíregyházi Járásbíróság, törvényszék hatáskörébe tartozó ügyekben a Nyíregyházi Törvényszék kizárólagos illetékességének (alávetéses illetékesség).

 

2.5. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

3. Regisztráció/vásárlás:

3.1. A kerekparguru.hu oldalon vásárlásához nem szükséges regisztráció, azonban visszatérő vásárlóknak a regisztráció megkönnyíti a vásárlást, illetve lehetővé teszi a rendelés státuszainak nyomon követését.

 

3.2. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

 

3.3. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

 

3.4. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

3.5. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

3.6. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására, bejelentkezés után, a Adatmódosítás menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon 0642 451 263, vagy központi e-mail címünkön info@kerekparguru.hu van lehetőség.

 

4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

4.1. A webáruház kerékpárokat, kerékpár kiegészítőket, alkatrészeket és ruházatot forgalmaz. A megvásárolható termékek köre a fenti legördülő főmenüben és az oldalsó menüben is megtalálhatóak.

 

4.2. A megjelenített termékek online, illetve személyesen az üzlethelyiségben, rendelhetők meg. A személyesen, üzleteinkben történő vásárlás nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek, így nem tartozik jelen ÁSZF hatálya alá. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

4.3. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

 

4.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

4.5. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

4.6. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

5. Rendelés menete:

5.1. A fejlécben, illetve a baloldalon lévő menüből válassza ki az Önnek megfelelő kategóriát.

5.2. Ha megvan a kategória, ezen belül a felsorolásból válassza ki a terméket a képre vagy a termék nevére kattintva!

5.3. A termék oldalán kattintson a "Kosárba rakom" gombra, a darabszám megadásával, ha egynél többet rendel.

5.4. Ezután fent a fejlécben megnézheti a kosár tartalmát.

5.5. Ha fent a kosár linkre kattint, módosíthatja a rendelését: a darabszámot, vagy akár törölheti is, ha mégsem a megfelelőt kattintotta volna be. Amennyiben már nem változtat a kosár tartalmán, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” linkre!

5.6. Itt választhat, hogy regisztrációval, vagy anélkül folytatja a rendelést.

5.7. Ha már minden adatot megadott az űrlapon /teljes név, telefonszám, e-mail cím, szállítási, illetve számlázási cím, szállítási, valamint fizetési mód/, olvassa át az ÁSZF-et! Ha megértett mindent, magára nézve elfogadta és egyetért ennek tartalmával, akkor pipálja be a rubrikát, és kattintson a "Megrendelés" gombra!

5.8. A megrendelésről visszajelzést kap e-mailben. A rendelés feladása után egy automatikus e-mail megy a rendelés beérkezéséről és (később) egy a várható szállítási időpontról, melyben után követni tudja feladott csomagját. A telefonos egyeztetéshez az ügyfélszolgálatot hívja: (42) 411 608. Tehát a rendelése feldolgozásáról folyamatosan értesítést kap e-mailben a teljesítés napjáig. A beérkező rendelést 24 órán belül feldolgozzuk.

 

5.8.1. Fizetési módok:

5.8.1.1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely forintban értendő és (ha nincs külön jelölve) az általános forgalmi adót tartalmazza. A csomagolás és kiszállítás (fuvardíj, postaköltség) költségeiről az 5.8.2. pont alatt adunk tájékoztatást.

5.8.1.2. A kerekparguru.hu oldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a kerekparguru.hu oldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

 

5.8.1.3. A következő képen tud nálunk fizetni:

5.8.1.3.1. Banki átutalással: 68800109-10006540-00000000 Szabolcs Tak. Szöv.

5.8.1.3.2. Cetelem online árú hitellel https://www.kerekparguru.hu/cetelem-online-aruhitel-86

5.8.1.3.3. Utánvétesen (ebben az esetben a futárszolgálatos munkatársnak kell fizetnie a csomag megérkezésekor készpénzben)

5.8.1.3.4. Személyesen üzletünkben a 4400 Nyíregyháza, Szalag út 33 szám alatt

 

5.8.2. Szállítási költség:

5.8.2.1. A kerekparguru.hu csomagküldő webáruház. A megrendelt termékeket a Magyar Posta szolgáltatásával küldjük el. Futárszolgálatunk címe, elérhetősége: Magyar Posta Zrt., 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.,e-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu, Telefonszám: +36 1 767 8200.

5.8.2.2. A rendelések kiszállítási díját honlapunk automatikusan számítja, így Ön mindig pontosan tudja, mennyit kell fizetnie a rendelt áruért. Minden termék mellett megtalálja a pontos szállítási költséget. Azt is ha van, illetve azt is ha ingyenes a termék kiszállítása.

5.8.2.3. A Magyar Posta szolgáltatásaival szállítunk melynek díjai a következőek:

  1. Kerékpárok esetében: 0 Ft

  2. Kiegészítők, szerszámok esetében, 0 Ft - 30.000 Ft-ig a szállítási díj: 1500 Ft

  3. Kiegészítők, szerszámok esetében 30.001 Ft-tól a szállítási díj: 0 Ft

5.8.2.4. A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzése alapján, melyet az online vásárlás során megjelölhet - személyesen is átveheti a Vállalkozás átvevőhelyén: a 4400 Nyíregyháza, Szalag út 33. szám alatt. Ilyen esetekben a vásárlást az áru értékén felül semmilyen kiszállítási díj nem terheli.

5.9. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

5.10. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A garancia érvényesítés feltétele a számla bemutatása. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

5.12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.13. Tájékoztatjuk fogyasztót, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.

 

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés:

6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

6.2 A rendeléseket érkezési sorrendbe dolgozzuk fel. Ez esetben előfordulhat, hogy az Ön által rendelt termék elfogy készletünkről. Ebben az esetben, ha elfogy raktárkészletünkről a megrendelt termék, úgy a gyártótól rendeljük be, de mivel egész Magyarország egész kerékpár boltja ugyan azon gyártótól rendel, ezért előfordulhat, hogy a termék az Ő raktárkészletükről is elfogy. Ha ez így történne, akkor ajánlunk Önnek hasonló árban, illetve felszereltséggel megegyező kategóriájú kerékpárt. Igyekszünk minden tudásunkkal az Ön igényeit kielégíteni, hogy elégedett vásárlóként távozzon oldalunkról.

 

6.3. Rendelését 4 - 8 munkanap alatt feladjuk a futárnak (kivéve a hétvége és az ünnepek). A futár 2 munkanap alatt szállít. Ha módosítás történik a rendelelésbe, akkor onnantól számítjuk a szállítási időt. Amennyiben a termék nincsen készleten vagy külső raktárban van és emiatt a szállítási idő változik jelezzük.

 

6.4. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles. A tulajdonjog a vételár kifizetésével (banki utalásnál a Szolgáltató bankszámláján való jóváírásával) száll át a vevőre.

 

6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a termék vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a terméket. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

 

6.6. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

 

6.7. Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

 

6.8. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

6.9. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

 

7. Elállás joga

7.1. Tájékoztatjuk, hogy a 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt elállási jog csak azon vásárlókat illet meg, akik a Ptk. szerint fogyasztónak minősülnek. A Ptk. 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontja szerint „fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.”

1.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

1.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

1.3. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

1.4. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

1.5. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

1.6. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

 

1.7. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

a, a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b, olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

f, olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

g, olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

h, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

i, hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

j, nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

k, lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

l, a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

1.8. Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

 

1.9. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

1.10. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

 

1.11.  Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

 

1.12. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

 

1.13.  A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

 

1.14.  A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

 

1.15.a.  Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

 

1.15.b. Azt tudni kell kerékpár vásárlástól való elállás vagy csere esetében, hogy a kerékpár egy közlekedési eszköz, és ha kivisszük a szabadba, akkor már kicsi közlekedés után is látszódni fog a használatba vétel a fékbetéten, felnin, vagy tárcsafék fékezési felületén, pedálon, külső gumin, lánckeréken. Pl. a fékezéssel a fékbetét nyomot hagy a felnin, amit már nem lehet eltüntetni. Mindemellett még ha kicsit is, de már poros és koszos lesz a külső gumi, lánc stb. Ettől kezdve már újként a kerékpárt sajnos nem lehet eladni.

 

1.15.c Kerékpár elállásnál vagy cserénél a vásárlónak milyen költségekkel kell számolnia? – Visszaszállítási díj. – Ha már kicsit mentünk vele (még ha csak az udvarban is), akkor a használatból eredő értékcsökkenés és helyreállítás, hisz ez már szükségestől eltérő kezelés. Fentebb kifejtettük, hogy miként győződjön meg arról, hogy az Ön számára megfelelő lesz-e a kerékpár. – Ha már kicsit mentünk vele (még ha csak az udvarban is), akkor a használatból eredő tisztítási és szerelési munkadíj. – Ha a hozzánk visszaérkezett kerékpár megvan karmolódva vagy sérülve, vagyis nem úgy kapjuk meg, mint ahogyan tőlünk lett átvéve - független attól, hogy szállítás közben vagy otthon karmolódott össze. Sajnos pontos összeget csak az után tudunk megadni, ha a kerékpár már visszaérkezett hozzánk, és mi átvizsgáltuk az állapotát.

 

1.15.d. A küldő (ez esetben a vásárló) felelőssége, hogy jól becsomagolja a kerékpárt. Ha a kerék vagy kormány kiszerelt állapotban van, akkor kerék tengelye vagy a kormányból kiálló fém részek megkarcolhatják a vázat, ha a váz mellé van téve. Az nem elég, ha egy kartonpapírt a kiálló fém és váz közé teszünk, ugyanis a mozgatástól könnyedén át fog szakadni a papír. Gondosan rögzíteni kell a kiálló fém alkatrészeket, hogy ne kerülhessenek még véletlenül sem a vázhoz. Pluszban, több vastag karton papírt kell erősen rögzíteni a vázhoz, hogy a papírok ne mozdulhassanak el, szabad utat hagyva ezzel a karmolódás veszélyének. Ha javasolhatom, még jobban csomagolja be, mint ahogyan mi küldtük, és akkor nagy valószínűséggel már rendben lesz minden. De a VIP videókban, amelyek a kerékpárhoz járnak, mindent megmutatok a csomagolással kapcsolatban.

 

1.15.e. Tehát az elállás vagy csere keretein belül visszaküldött kerékpárnak az alábbi feltételeknek kell megfelelnie, hogy a teljes vételárat visszafizethessük: sértetlen, hibátlan, karcolásmentes, tiszta és szennyeződéstől mentes, a hozzá adott kiegészítőket visszakapjuk hiánytalanul-sértetlenül és a kerékpár kinti használat mentes legyen.

 

1.16. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

1.17. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével vagy személyesen a boltba történő leadással juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

 

1.18. Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli!

 

1.19.  A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

 

1.20.  Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

 

1.21. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

1.22. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

 

1.23.  Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

 

1.24. Elállási jog gyakorlásának a menete:

 

1.24.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

 

1.24.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

 

1.24.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

 

1.24.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

1.24.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

 

8. Jótállás, szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

 

Kellékszavatosság

8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezését  haladéktalanul  közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

8.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

8.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

8.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

8.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

8.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

 

8.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

8.12. Milyen esetben élhet fogyasztó a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül. Az alábbi linken érhetőek el azok a termékek, ahol kötelező jótállást biztosítani:

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

 

8.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

8.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

8.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

 

8.16. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

8.17. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

9. A szavatossági igény esetén történő eljárás

 

9.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

 

9.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

 

9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

 

9.4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

 

9.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

 

9.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

 

9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

 

9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

9.9. Egyéb feltételek:

 

9.9.1. A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra.

 

9.9.2. A jótállás nem vonatkozik továbbá az olyan külső behatásokra (törés, horpadás, deformálás, stb…), mely a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza.

 

9.9.3. A nem gyári tartozékot és alkatrészt csak saját felelősségre használjon. Az ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.

 

9.9.4. A hibás termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

 

9.9.5. A jótállás igénybevételéhez a termék összes tartozékára és a teljes csomagolásra szükség van.

 

10. Vegyes Rendelkezések

 

10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

 

10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

 

10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

10.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

11. Panaszkezelés rendje

 

11.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

 

11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

 

11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

11.4. Tájékoztajuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

 

11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

 

11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Név: Dr. Óvári László

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

11.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

11.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

 

11.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

 

11.10. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

12. Szerzői jogok

 

12.1. Miután a www.kerekparguru.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.kerekparguru.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

12.2. A www.kerekparguru.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

 

12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

 

12.4.Tilos a www.kerekparguru.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.kerekparguru.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

 

12.5. A „kerékpárguru” név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

 

12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

13. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://www.kerekparguru.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3

 

14. Vonatkozó jogszabályok

 

14.1. Magyarország Alaptörvénye

14.2. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

14.3. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (eKertv.)

14.4. Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.)

14.5. A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcím adatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény (Kknyt.)

14.6. A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Reklámtv.)

14.7. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet

 

Budapest, 2017. november 3.

 

 

SZELLŐ Bt.