Szerviz ASZF
SZERVIZ ÁSZF
LETÖLTHETŐ FORMÁTUM ITT
ÜZLETÜNKBE BEHOZOTT, NEM JÓTÁLLÁSOS KERÉKPÁR SZERVIZELÉSÉNEK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELE
RÉSZARÁNYOS MUNKADÍJ KÖTELEZŐ KIFIZETÉSE
Részarányos munkadíjat számolunk fel, ha Ön nem kéri a javítást az alábbi 2 oknál fogva:
- Előre nem lehet megállapítani a hiba pontos okát, és menet közben derül ki, hogy az adott alkatrész egyáltalán nem beszerezhető a velünk kapcsolatban álló beszállítóktól.
- Előre nem lehet megállapítani a pontos javítási díjat, alkatrész igényt, és menet közben derül ki, hogy a komplett javítás már aránytalan többletköltséggel fog járni.
ELŐRE MEGADOTT ÁR
Ha egy munka NEM csak utánállítással jár, akkor az általunk előre megadott ár (szóban/írásban/falra kitett) csak tájékoztató jellegű lehet, hisz a munkaidő függ a leadott termék állapotától, és az előre nem látható okoktól: hajlás, törés, berohadás, kopás, menetszakadás, kompatibilitás hiánya, deformált csavar/anyafej, stb.
Ha Ön mégis szeretne előre kérni egy megközelítő árat, egy összetett javítás esetén, akkor kérjen egy jobb és rosszabb esetre vonatkozó ajánlatot. Rosszabb eset, amikor annyi új alkatrészt építünk be, ami megszünteti a teljes problémát (egy alkatrész csere magával hozhat egy másik alkatrész cserét is, hisz kapcsolatban vannak egymással).
Ha megadunk előre egy tájékoztató jellegű árat, akkor azt ráírjuk a munkalapra, és ha menet közben kiderülne, hogy ezt minimum 15%-al túl kell lépni a fent felsorolt okok miatt, akkor tájékoztatni fogjuk önt, hogy miként tovább.
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
- Ön a lehető legpontosabban írassa fel a szervizlapra a hibát és javítási igényét. Csak azt a javítást végezzük el, ami szerepel a kinyomtatott szerviz lapon.
- Ön ráutaló magatartásként automatikusan elfogadja az alábbiakat, ha átvételkor azonnal vagy a beérkezett időponthoz képest 24 órán belül nem jelzi észrevételét: - “SZERVIZLAP” tartalma és javítási igénye (megkapta átvételkor). - Jelen “SZERVIZ ÁSZF” tartalma. - “ADATKEZELÉS” tartalma. - “JÓTÁLLÁS tartalma.”
- Óradíj: Br. 6000 Ft, és az alkatrész árát nem tartalmazza.
- A hibafeltárás ingyenes, ha szemmel láthatóan bontás nélkül, pár perc alatt beazonosítható a probléma.
- A termék elkészülésről a megadott mobiltelefonszámra üzenetet küldünk.
- Ön próbálja ki a kerékpárt átvételkor, hisz terhelés alatt lehet meggyőződni a megfelelő működésről. Csak úgy vigye el az elkészült terméket, ha teljesen meg van elégedve.
- Ha munka közben a megbeszélteken felül kiderül, hogy egy kapcsolódó alkatrészt cserélni vagy javítani kellett, akkor átadásnál tájékoztatjuk Önt.
ADATKEZELÉS
Az Ön személyes adatait az “Adatkezelési tájékoztató”-ban leírtak szerint kezeljük. Itt megismerheti és letöltheti a tájékoztatót: www.kerekparguru.hu, lábléc, adatkezelési tájékoztató.
JÓTÁLLÁS
A termékre vonatkozó jótállást, az “Általános Szerződési Feltételek”-ben leírtak szerint kezeljük. Itt megismerheti és letöltheti a jótállási feltételeket: www.kerekparguru.hu, lábléc, általános szerződési feltételek.
PANASZKEZELÉS
Üzletünk célja, hogy valamennyi szervizelés megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Önnek mégis valamilyen panasza van a teljesítés kapcsán úgy panaszát az “Általános Szerződési Feltételek”-ben leírtak szerint kezelheti. Itt megismerheti és letöltheti az Önt illető panaszkezelés módját: www.kerekparguru.hu, lábléc, általános szerződési feltételek. Cégünk üzletpolitikája szerint megoldunk minden, csak fáradjon vissza hozzánk a szervizelt termékkel és adjon lehetőséget, hogy Önt elégedetté tehessük.
SZERVIZ ELÉRHETŐSÉG
Tel: +36-70-363 3742
E-mail: info@kerekparguru.hu