A cookie-k segítenek oldalunk egyes funkcióinak működésében. Oldalunk megtekintésével beleegyezel a cookie-k használatába.
Menü

Schwinn Csepel kerékpár a KerékpárGuru legjobb ajánlatával

KARÁCSONY ALKALMÁBÓL MINDEN NEM AKCIÓS KERÉKPÁRHOZ KUPONT ADUNK AJÁNDÉKBA, MELYET KIEGÉSZÍTŐRE VÁSÁROLHATSZ LE!

RÁADÁSKÉNT MOST VAN OLYAN AKCIÓS KERÉKPÁR IS, MELYHEZ ADUNK KUPONT!

NÉZD MEG A TERMÉK MELLETT, MERT VAN, AMELYIKHEZ 20.000 FT ÉRTÉKŰT ADUNK!

 

Tudtad?

 

Minden kerékpárt:

 

 Ingyen beállítva küldünk 

 Ingyen házhoz szállítjuk

 Garancia háztól házig szervíz 

 32 videó a kerékpár legfőbb tudnivalóiról

 

Ez ha még mindez nem lenne elég, minden kerékpárra LEGJOBB AJÁNLAT GARANCIA van 15.000ft biztosítékkal!!! 

Csepel Trekking Csepel Trekking
Városban is jó, de ez a típus már alkalmas hosszú távú kirándulásra, túrára, Balaton körbetekerésre. Főleg aszfaltra, esetenként döngölt földútra. Kényelmes ülés, váz kialakítás és emelt kormány, hogy ne kelljen előrehajolni. Sárvédő, csomagtartó, KRESZ tartozék jellemzi. További info és választék: kattints a képre!
Csepel Torpedo Fitness kerékpár Csepel Torpedo Fitness kerékpár
Kizárólag aszfaltra, városba vagy hosszabb útra való a váz felépítés, a vékony külső gumi végett. Egyenes kormánya van, ezért nem kell annyira ráhajolni, mint egy országúti (verseny) kerékpárra, de hasonló gyorsaságú. Könnyű súlyával inkább teljesítmény a cél. További információ, választék: kattints a képre!
Csepel Cruiser Csepel Cruiser
Tipikus városi használatra való, széles emelt kormány, széles nyereg, vastag külső gumi jellemzi. Ennél nem a teljesítmény cél, hanem az egyedi megjelenés. Kényelmes, már-már egyenes hátas pozícióban lehet vele tekerni. Haverok, buli, Fanta, Cruiser! További információ, választék: kattints a képre!
Csepel Royal Fixi Csepel Royal Fixi
Városban használható, de nem hétköznapi bicikli. 1 sebesség, eléggé keskeny külső gumi, előre hajlós üléspozíció jellemzi. A fixi lényege, hogy örökhajtós (menet közben a pedál forog) de sok esetben a kerék megfordításával, házilag átalakítható szabadonfutósra, így már nem lesz örökhajtós. További információ, választék: kattints a képre!
Csepel Gyerek Bicikli Csepel Gyerek Bicikli
Minőségi gyerek biciklik a Csepeltől, 3 évestől a 14 évesig. Mit kell tudni a gyerek biciklikről? Milyen korosztálynak melyik méret való? Készítettem egy videót, ami ezekre ad választ. Kattints a képre és nézd meg a videót és a választékot!
Rendezés:
Nézet:

A Csepel kerékpár egy magyar gyártmányú kerékpárcsalád volt, amit Csepelen, a Csepel Művekben gyártottak. Modelljei közül az összecsukható kemping verzió volt az egyik legsikeresebb.

Története

Miután csak 1927-ben 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra, a Weiss-gyár felismerte a hazai gyártásban rejlő lehetőséget.

1928. december 12-én kerékpárlicencet vásároltak a grazi Puch Művektől. A Weiss-művek kerékpárjai Csepel márkanév alatt készültek, az első 200 még Grazban. Az alkatrészek közül kezdetben csak a váz, az abroncs, a sárvédő, villaváll és középcsapágyház készült a Weiss-gyárban és az eredeti megállapodásnak megfelelően minden mást az osztrákoktól vettek, de később a bőr és gumi alkatrészeken kívül tulajdonképp minden más Csepelen készült.

Az 1945-ig eltelő időszakban a legtöbb kerékpárt, 91 706 darabot, 1939-ben állították elő. Kezdetben csak egy férfi és egy női kerékpármodellt kínáltak. Az 1932-es vagy 1933-as Weiss-prospektusban már öt férfi, egy női, egy fiú, egy kisgyermek és egy árukihordó modell szerepelt, 1934-ben pedig már összesen 28 kerékpármodellt kínált a gyár. A gazdasági világválság idején, 1932-ben egy időre leállították a termelést a felhalmozódott raktárkészlet miatt.

Ebben az időben részletre is adtak el kerékpárokat és kerékpárversenyek szervezésével népszerűsítették a termékeket.

Néhány Weiss-kerékpár márkanév a 30-as évekből: Corvin, Csepel, Csepel-Ballon, Csepel-Félballon, Csoda, Csoda-Ballon, Diadal, Extra, Fecske, Leányka, Luxus, Pajtika, Rapid, Sparta, Super. (Ballonnak a széles gumijú változatokat nevezték.)

Különösen sikeres volt a Csoda nevű modell; ezt a második világháború után is sokáig gyártották. A kerékpárok ára 1939-ben 120-160 pengő körül volt, ebben az időben egy kubikos 1,2 pengő körül keresett a napszámban.

A rendszerváltás után privatizálták és amerikai befektetőkkel Schwinn-Csepel[3] néven gyártottak kerékpárokat.

Forrás